GI MEG MOTIVASJON

Som jeg savner den motivasjonen jeg hadde i fjor p denne tida. Skal innrmme og si at jeg starta ret 2015 med godis og usunn mat. Ja, s lite disiplinert er jeg! Flaut.

Jeg kjente faktisk at jeg fikk en god dose med motivasjon da jeg s et fr og etter bilde av min fine venninne Kristine. Flg henne p Instagram: krisadriana

N har jeg akkurat lagt frem treningsklr og bagen til i morgen. Skal dra med en gang jeg har spist frokost i morgen. Gidder ikke sette klokka p 7, for da vet jeg at jeg blir bare sur nr klokka ringer og ender med at jeg ikke drar.
Snakker faktisk med Kristine n. Vi skal motivere hverandre og gi hverandre peptalk nr det trengs. Dette blir braaaaa!!

N skal jeg ringe Memooo fr jeg skal sove.

God natt, folkens.



- Siri

NYTT I GARDEROBEN - TRENING

Litt ekstra motivasjon er gy. Trenings klr er s utrolig viktig. Det fle seg vel nr man spretter rundt p treningssenteret, det er veldig viktig for meg.
Er dere ikke enig?!


To nye tightser fra Adidas og Rhnisch.

Av overdeler bruker jeg som regel en luftig og stor t-shirt. Fler meg ikke vel med stramt p overkroppen og underkroppen.


Nye lpesko med demping fra Asics.


Weeeee, gleder meg til jeg fr dette!

- Siri

ET KLASK I TRYNET

Heihei dere.
Lenge siden. Skjnner virkelig ikke hvorfor folk gidder klikke seg inn her nr jeg aldri oppdaterer, men gy for meg se da!

N skal dere hre. Her om dagen skulle Andrea og jeg p senteret en tur. Sminka meg litt og tenkte jeg skulle ta p meg jeans og pynte meg litt.
Fant frem "god" jeansen og tok den p meg. FAEN I HELVETE, s trang den var!!! Det var et ordentlig klask i trynet. Er en grunn til at jeg kalte den for "god" jeansen. Den satt her perfekt. Ikke trang i livet, noe som er deilig. N var den bare ubehagelig. Tok meg noen dager fr jeg fikk en skikkelig wake up call. I kveld fikk jeg den flelsen om at jeg N ER JEG KLAR. Klar for skjerpe meg. Klar for begynne og trene igjen.
Har ikke hatt denne flelsen siden fr sommeren. Jeg har latt kroppen forfalle over sommeren og n orker jeg ikke mer usunn mat, godteri og null mosjon.
Det var helt himmelsk deilig g/jogge i kveld, men ogs helt forferdelig slitsomt. Fr sommeren hadde jeg ftt trent opp en ganske bra kondis, men n var den ikke der lenger for si det snn.
Etter 30 min var jeg helt utslitt. Zita (hunden min) drar s flt, s bare det gjorde meg sliten. Haha.. Heldigvis s kommer kondisen seg fort igjen.

Ble ogs veldig motivert av min store sster Lena. Hun har blitt s flink til g tur og det er sant som hun sier; man fler seg mye bedre nr man gr tur.



Heldigvis har jeg en ivrig og sterk turkamerat

- Siri

NY VRI P GODTERI AVTALEN

Jeg sliter med motivasjonen p trenings fronten, det m jeg bare innrmme. S n laget jeg med godteri og trenings avtale. Godteri avtalen har fungert supert hittil, s da tror jeg kanskje at det blir motiverende med grnne kryss p trening ogs!

Slik ser den ut:

Skader jo ikke prve. Alt som kan gi motivasjon sier jeg ja takk til:P

Skriver bare p datoer selv etter jeg har skrevet den ut. Tungvindt gjre det p pcen, hihi.
Jeg kommer ogs til sette grnt kryss om jeg bare gr tur ogs, det er jo mosjon det ogs . Bedre enn ikke noe!

Skal oppdatere om hvordan det gr og om det funker!

- Siri

SYKDOMSHITFAEN

Mandag, tirsdag og onsdag var jeg i skikkelig crappy form. Vondt i hodet, hosting til tusen og vondt i kroppen... Den energien jeg hadde brukte jeg p Zita. Hadde S drlig samvittighet at jeg nesten var p grten fordi jeg ikke orka trene. Men, man m faktisk lytte til kroppen.
I gr dro jeg p trening, men greide bare 45-50 minutter, da var jeg s svimmel og sliten. Bedre enn ikke no da?:P

I dag er jeg i mye bedre form, s n skal jeg straks kjre avgrde til trening. Woho, iPoden er ladet og baggen er pakket. Klar, ferdig, g!


God helg!!

- Siri

GETTING THERE

God kveld!
Skal prve bli flinkere med blogginga. Ser jo at det er mange innom her hver eneste dag. Vet selv hvor kjedelig det er g inn p en blogg og det ikke er noen nye innlegg..

Denne uken har jeg vrt flink med bde mat og trening. Fler meg skikkelig bra.
Merker at formen har blitt MYE bedre siden januar. Det er s GY nr man merker forskjell. En ting jeg merker veldig stor forskjell p er kondisen min. Deilig ikke bli hesebles bare av lpe/sykle/g i hy hastiget. Jeg har ogs kt med mange kilo nr det gjelder styrkedelen. Wiiii, strong woman! Haha:P:P

Denne uken har jeg faktisk trent hele fem ganger. Til sammen har jeg trent 7,5 time. Ganske fornyd med det , ja!
Motivasjonen er virkelig p topp og jeg er s gira p g ned enda mer i vekt og se forandringer p kroppen
Man m faktisk skryte av seg selv og tenke at man er flink. Man blir jo ikke motivert av negative tanker..?



Over til no annet, jeg blir s fort sulten! Er helt sykt.. Det tyder jo bare p at forbrenninga er i gang, s det er jo bra.. Er veldig slitsomt da, spise noe hele tiden.. Det er sunt da, det jeg spiser;)
I dag har jeg mlt meg, man merker kanskje mer fremgang der, i cm, enn p vekta!

Har ogs ftt meg treningsdagbok, noe som er veldig kjekt ha. Da kan jeg holde styr p hva jeg har trent, hvor lenge og hvor mange kilo jeg har klart p styrken.
Hper alt er bra med dere

- Siri

READY, SET, GO



Denne uken rekker jeg bare tre kter, eller det er jo ikke bare.. Jeg syns tre kter er bra
Jeg gleder meg faktisk til trene i dag! Det er ikke alltid slik for si det snn, haha!

Jeg har tatt litt sol i det siste og jeg fler meg s mye bedre med litt farge p kroppen.

N skal jeg spise en banan s jeg har energi til treningen

- Siri

VIKTIG PLANLEGGE



Hver sndag s prver jeg planlegge uken. Syns det er mye lettere vre flink og sunn da.
Fr satte jeg kanskje litt urealistiske ml, s n har jeg begynt med sm ml.
Det er jo ikke realistisk skulle trene 5-6 ganger i lpet av uken, ikke drikke brus, ikke gjre ditt, ikke gjre datt. Ihvertfall ikke nr jeg elsker Cola Zero og liker kose meg i sofaen med Grey's p tven!
Hehe;)

Disse mlene skal jeg holde. Dermebasta!

- Siri

KLAR FOR TRENING OG NYTT KOSTHOLD

Det har vrt noen uker med svrt drlig kosthold. Seksten dager med ferie er en stor del av grunnen. Jeg gikk faktisk ned 1,5 kgp ferie da, noe jeg var veldig overrasket over.
Spiste jo mye god mat og godteri, men jeg gikk ekstremt mye der nede, s kan hende det er derfor
Uansett, p mandag starter jeg med Grete Roede kosthold og trening igjen! Gleder meg og er s klar for f mer energi og fle meg bedre. Man fler seg jo s slask og dvask nr man spiser masse usunt...
Heidi og jeg skal begynne trene sammen, det blir nok bra! Vi skal motivere hverandre og bli spreke som aldri fr;)

I den anledningen har jeg kjpt inn to nye tskjorter som jeg skal trene i.





Elsker trene i fotball-tskjorter, de er s behagelige og romslige!

Dette tror jeg blir bra

- Siri


TRENINGSPLAN


Lagde denne treningsplanen i kveld. Trenger motivasjon til trene. Tror denne skal funke ganske bra! :D
Drar jo til Tyrkia 16.september, s innen da vil jeg jo gjerne g ned noen kilo.
Mlet er krysse av p s mange dager som mulig!
Skal skrive ut denne, snn at jeg har den forann meg hver dag :)
Kan krysse av p dagen i dag; 30 minutter kardio og 15 minutter styrke!

Tenkte lage enda en som jeg skal ha med meg til Marmaris :) M jo trene i lpet av 16 dager!

Wish me good luck!

Har du planer om bli flinkere p treningsfronten?
- Siri

TRENING UKE 30

N har jeg planlagt ukas trening.
Tror det blir lettere flge det opp nr jeg har lagd en plan!



Har dere lagd en treningsplan for den kommende uka?

- Siri

DETTE GIR MEG MOTIVASJON TIL TRENE

Om man er liten, stor, tjukk, tynn eller normal s har ALLE godt av trene.
Jeg trener ikke bare fordi jeg vil g ned i vekt, jeg prver se langsiktig og hva all trening vil gjre for meg og kroppen min!

De dagene jeg har lite motivasjon til trene, tenker jeg alltid p hvorfor jeg br f stumpen opp fra sofaen:

- jeg skal g i bikini til sommern
- jeg skal "bo" i denne kroppen helt til jeg dr, derfor vil jeg ta vare p den
- gir meg mye energi
- siden jeg jobber i helsesektoren er det viktig vre sterk og tle tunge lft, stelling, opp og ned fra gulvet osv.
- jeg vil fle meg mer vel
- f en strammere kropp
- bedre kondis
- ikke minst, bedre helse

Trening og sunt kosthold er bra for alle :-)

Siden jeg startet trene fast i januar, merker jeg store forskjeller. Jeg har ftt MYE bedre kondis, jeg har blitt sterkere, jeg er mykere. Ikke minst ser jeg forskjell p kroppen min!
Da jeg gikk p Grete Roede i mai i fjor, gikk jeg mye turer, men g turer ute kan ikke sammenlignes med trene p treningssenter!
Selvflgelig er det deilig g turer ute, men jeg fr mye mer ut av trene kondisjon og styrke.




Hva gir deg motivasjon til trene?! :-)

MOTIVASJON = BORTE

h, sliter snn med motivasjon i dag.
Har virkelig ikke lyst til trene i dag, men jeg SKAL. Basta.

Har ftt p meg treningsklrne, men jeg sitter limt fast i sofaen.
Skikkelig drittdag..
Men snne dager har vel alle! Kunne nske jeg hadde like mye disiplin med meg selv som Fotballfrue!

Dessuten er jeg bleik. M ta sol, men alt er et ork.



N skal jeg ut av sofaen, g til trening og gi 100%. Det blir nok bedre nr jeg frst er der. Skal g 30-45 minutter p ellipsemaskina i dag. og 30 minutter styrke.
Fr hatet jeg den, n elsker jeg den. Variasjon er bra, blir litt lei av tredemlla...

Hvis du sitter og bobler over av energi og motivasjon, send litt til meg a!

DEILIG FLELSE

Sitter her og er s fornyd med meg selv!
Da klokken var syv, var jeg klar for en treningskt.
Hadde med iPaden og s p The Big Bang Theory mens jeg gikk powerwalk p mlla!
Tiden gikk s UTROLIGfort, herregud :D Dette skal jeg gjre hver gang jeg gr p mlla.
Fikk sett en og en halv episode og jeg var helt i min egen verden. Fikk et par blikk da jeg braste ut i latter, men de bare smilte til meg og jeg gliste videre.
Sheldon <3
En time senere var jeg ferdig med dagens trening og klokken var bare tte! Herlig. Fikk handlet og gikk hjemover, i full snstorm!

Stod opp ganske tidlig i dag, sykt gira p ny uke :-)
Gikk tur med Ronja kvart over seks i dag tidlig, haha. Hu var s trtt og gikk like sakte som ei skilpadde!

N skal jeg g i dusjen og s ta meg en powernap.

I dag kommer Andrea, gleder meg <3 Lille sovebjrnen min!



MORGENTRENINGEN I DAG

Hallo :-)

I dag da jeg kom p trening, var det ingen der! Utrolig deilig ha hele lokalet for meg selv.



Begynte trene 07.45, tok 30 minutter p mlla med powerwalk og s 35 minutter med styrke. Deilig!!
Pluss at jeg m g 20 minutter til og fra, s det blir en gtur p 40 minutter i tillegg til trening.

Innen klokken var 09 var jeg ferdig med dagen trening, det er s god flelse.




Har du vrt flink og trent i dag?

DRO ALIKEVEL

Etter mye frem og tilbake, dro jeg og trente alikevel :-) Den drlige samvittigheten slo til og jeg flte at jeg mtte dra. Haha.
Men i morra, da skal jeg ha friiii fra trening, snn at jeg er klar for en ny uke.

1 MIL VAR LENGER ENN JEG TRODDE

Alt jeg har si er FY FAEN!
Kjenner at det er lenge siden jeg har gtt p ski for si det snn.
Jeg hadde s lyst til legge meg ned grine etter x antall oppoverbakker.
MEN, Eva pusha meg og oppmuntret meg!
Hadde aldri trodd at 1 mil var s langt, haha!

Ble et fall midt i en sving i en nedoverbakke, s rumpa mi kommer til vre bde gul og bl i morgen.
Jeg kom meg opp og gikk videre!

Var s utrolig glad da jeg s bilen til Eva, ENDELIG var vi fremme og ferdig.

N fler jeg meg utrolig bra og er s glad jeg ikke ga opp.




Disse bildene er tatt i starten av turen for si det snn!!

KLAR FOR SKITUR

Da sitter jeg og venter p Eva Vi skal ut g p ski. Er s lenge siden jeg har gtt p ski, s blir gy!!
Vi har tenkt til g 1-mila!:-)

Dessuten fr vi jo catcha opp fra sist vi var med hverandre! To fluer i en smekk!

Wish me good luck!;-)






TRENING SOM ER GY

SKI!
Langrennski er noe jeg alltid har syntes har vrt gy.
Samtidig kan m f en liten treningskt ut av det!

Kjpte nye ski, sko og staver i fjor, men har ikke ftt brukt det enda, s gleder meg til f brukt det snart! :-D




GODT MED ALT SOM ER UNNAGJORT

#slitenjente92
Haha. Dere skulle sett meg da jeg var ferdig trene i stad. Sprengrd i fjeset og helt gele i beina. Ikke veldig sexy da, nei!
Gleder meg til jeg har trent en stund og ikke blir S sliten etter bare 50 minutt.

Klokka er bare 11:03 og jeg har hele dagen fremfor meg.




Les mer i arkivet August 2015 Juli 2015 Juni 2015
hits